Førjul - rolig jul?

Blodprøven i dag viste et markant fald i CRP'en - fra 9,2 til 1, så jeg satser på at jeg "får lov" til at være i fred julen over.

Den øgede dosis Prednisolon virker som den skal, smerterne og muskelstivheden er stort set væk, og det er selvfølgelig rart. Lidt bivirkninger i form af hjertebanken og svaghed i benene er der, men det er klart til at leve med. Værre er det, hvis inflammationen bliver ved med at blusse op hver gang jeg bliver nedtrappet. Lægerne viser lidt bekymring, og jeg er selvfølgelig heller ikke selv interesseret i at blive medicineret længere og mere end højst nødvendigt.

Nu får vi se, foreløbig vil jeg se frem til julefreden som nærmer sig:) Imens passer jeg mine træningsøvelser et par gange om dagen, og skal også have en (nok sidste) behandling hos osteopaten i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar