Uge 49

Ugen har været stille og rolig, og jeg har ikke mærket det helt store efter endnu en nedtrapning til 15mg, som jeg ellers havde frygtet. Er dog stadig stiv og øm i alle muskler ved dagens begyndelse, og det er endnu ikke helt godt med højre arm og skulder.

Jeg synes dog, at jeg kan mærke fremgang efter at jeg er kommet godt i gang med at træne de øvelser, jeg har fået hos fysioterapeuten. Jeg var til kontrol hos hende igen tirsdag, og hun var godt tilfreds med min indsats. Derefter var jeg til 'vandfitness' i varmtvandsbassinet, hvor jeg nok var lidt for ivrig. Det er jo skønt at kunne svømme ubesværet (selv om bassinet ikke er ret stort), vandet er dejlig varmt og træningstempoet blev skruet lidt op af en gæstetræner.

I hvert fald var jeg meget øm hele onsdagen, og smerterne i armen ville ikke slippe deres tag. Til gengæld havde jeg det supergodt torsdag, hvor jeg for første gang i meget lang tid følte overskud og energi. Efter den ugentlige indkøbstur fik jeg lyst til at finde symaskinen frem, og fik "lige" syet et par bukser til mig selv og begyndt på et par børnetrøjer...

Så uberegnelig er hverdagen for tiden. I weekenden skal vi på familiebesøg, så jeg håber det bliver nogle af de gode dage:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar