Ferieglæde

Tre dejlige ferieuger er desværre forbi, min stakkels mand har genoptaget sit arbejde i dag - og sommervarmen ligger som en tung dyne over Danmark.

Jeg har heldigvis haft det usædvanligt godt i ferien, og har faktisk ikke mærket det mindste til muskelgigten. I en lejet autocamper har vi kørt rundt i Tyskland og Frankrig - og nydt den frihed sådan en rejseform giver. Altid et toilet og et køleskab inden for rækkevidde, det er virkelig luksus. Det har givet overskud til lange gåture i byerne og i naturen. Cyklerne havde vi med hjemmefra, og selv om det ikke blev til de lange ture gav det os flere steder mulighed for at bevæge os lidt længere væk fra 'sommerhuset'.

Den seneste uge, hvor jeg er trappet ned på 10mg Prednisolon, har også været ok, men symptomerne kommer forsigtigt snigende. I dag har jeg fået taget blodprøver, som var helt fine med normal crp.

Jeg har siden sidste indlæg modtaget et brev fra en nogenlunde jævnaldrende kvinde, som for nylig har fået diagnosen Muskelgigt. Hendes interessante historie har jeg fået lov at udgive, så den kan du læse særskilt under "Annikki"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar